Verde la Birou
Redesign de site care a modernizat brandul Verdelabirou și a simplificat oferta companiei. Clienții sunt ținuți aproape și informați prin campanii de email marketing.
Verde la Birou
Redesign de site care a modernizat brandul Verdelabirou și a simplificat oferta companiei. Clienții sunt ținuți aproape și informați prin campanii de email marketing.
Vezi siteInițierea proiectului
Compania Verdelabirou Servicii SRL m-a contactat pentru refacerea vechiului site, cu cerința ca site-ul să aducă mai multe rezultate.
Probleme
După studierea vechiului site, principala problemă era oferta foarte complicată. După ample discuții, oferta a fost simplificată și conține imagini relevante.
Altă problemă a fost blogul ce conținea articole pur informaționale care atrăgeau persoane fizice, compania adresându-se doar companiilor.
Strategia digitală
Înainte de crearea noului site am început cercetarea pentru SEO și am stabilit paginile principale și cum vor fi transformate articolele de tip informațional în articole tranzacționale.
Apoi am creat arhitectura informației și elementele fiecărei pagini, astfel încât să informeze potențialii clienți despre oferta companiei.
Dezvoltare WordPress
Site-ul inițial a fost creat în WordPress și am rămas pe aceeași platformă pentru noul site. Prima pagină a fost creată după modelul StoryBrand pentru a empatiza cu potențialii clienți.
Unele elemente ale site-ului se repetă pe toate paginile, ceea ce păstrează consecvența mesajului.
SEO
După lansarea site-ului, în următorul an am optimizat site-ul pentru motoarele de căutare pe cuvinte cheie relevante afacerii. Acum este pe primele locuri în căutări pe zeci de cuvinte cheie.
Mentenanță
După lansare am încheiat și un contract de mentenanță care este în desfășurare. Serviciul de mentenanță cuprinde actualizarea tehnică a platformei, modulelor și temei, precum și a erorilor care apar. De asemenea asigură optimizarea bazei de date, recomandări de optimizare a serverului și a vitezei de încărcare a site-ului.
StoryBrand
Prima pagină a fost creată după modelul StoryBrand care se adresează în primul rând clientului, scoate în evidență nevoile acestuia și îi oferă o soluție și un plan de aplicare a soluției.
Email Marketing
Site-ul are integrat formularul pentru abonare la newsletter, iar abonații primesc de două ori pe lună informații utile și descrierea ofertelor.