In Vogue
Magazin online fashion cu produse serie mică.
Inițierea proiectului
Magazinul online de fashion s-a dorit a fi o prelungire a magazinelor existente. Realizarea sa a fost începută cu schema de culori roșu și negru și crearea unui design cu stil.
Fluxul magazinului de comerț online
Un magazin de comerț online ar trebui să aibă un flux standard pentru ca potențialilor clienți să le fie ușor să cumpere. Modulul utilizat este WooCommerce, ce permite crearea unui magazin online cu diverse tipuri de produse, gestionarea comenzilor și mai multe metode de plată – ramburs și cu card.
Acest magazin are produse de îmbrăcăminte pentru femei și bărbați, ulterior vor fi și pentru copii. Majoritatea produselor de îmbrăcăminte sunt produse variabile, cu atribute de culoare și mărime.
Fluxul standard este de alegere a produselor dintr-o categorie, adăugarea în coș, finalizarea comenzii, plata și email-ul de confirmare comandă. După livrare, se emite un email cu factura și se închide comanda.
Procesarea plății se face prin două metode: numerar la livrare și plata cu cardul. Costul livrării este calculat dinamic în funcție de tariful din contract cu livratorul.
Training și actualizare magazin
Informațiile despre fluxul prezentat mai sus au fost livrate printr-un training de o jumătate de zi. Este important ca cei care dețin magazinul online să înțeleagă acest flux pentru a lua rapid decizii de business. Importul de produse îl facem noi cu concursul proprietarului care asigură imaginile și datele produselor.
SEO
Cercetarea SEO a fost utilizată strict pentru crearea de categorii și denumirea produselor. Optimizarea s-a făcut doar pe imagini. Chiar dacă nu s-a continuat, prima vânzare a apărut pentru că site-ul s-a indexat rapid și a urcat pe primele pagini cu produse dintr-un anumit brand, cu o competiție mai mică.
Provocări
Cea mai mare provocare este crearea de fotografii de calitate a produselor. În final s-a optat la colaborarea cu un fotograf de produs care a făcut fotografii pe modelele existente în magazinele clasice.
Altă provocare este importul produselor, acestea fiind de serie mică, iar magazinul necesită importuri de produse noi în timp scurt. Produsele se importă dintr-un fișier de tip excel cu o structură specifică ce poate fi completat de companie.
Concluzie
Gestionarea unui magazin online necesită eforturi consistente, de la încărcarea produselor, promovarea acestora și până la livrarea lor. Ne-am implicat și am dat tot concursul pentru ca acest magazin să aibă succes.