Clorură de calciu

Realizarea site-ului după stabilirea strategiei digitale și cercetare SEO pentru a crea corect arhitectura informației. Produsul este un tip de post personalizat care a facilitat crearea șablonului, păstrarea consecvenței design-ului și a dus la încărcarea rapidă a paginilor de produse. În urma SEO, site-ul se află de 2 ani pe prima pagină pe cuvintele cheie principale și poate fi găsit rapid la o căutare în Google și Bing.

  • Clorură de calciu

    Realizarea site-ului după stabilirea strategiei digitale și cercetare SEO pentru a crea corect arhitectura informației. Produsul este un tip de post personalizat care a facilitat crearea șablonului, păstrarea consecvenței design-ului și a dus la încărcarea rapidă a paginilor de produse. În urma SEO, site-ul se află de 2 ani pe prima pagină pe cuvintele cheie principale și poate fi găsit rapid la o căutare în Google și Bing.

    Vezi site
  • Inițierea proiectului

    Site-ul anterior al companiei EcomatCB era foarte vechi și virusat. Inițial s-a dorit o devirusare, dar fiind creat cu tehnologii vechi am recomandat un redesign. Din site-ul vechi am păstrat doar schema de culori, logo și câteva imagini.

    Strategia digitală

    Înainte de crearea noului site. am început cercetarea pentru SEO și am stabilit paginile principale. Produsele sunt oferite doar companiilor sau administrațiilor publice în cantități foarte mari și nu se achiziționează din site.

    Recomandarea noastră a fost de a crea un custom post type, denumit produse, pentru a crea mai multe pagini, benefice SEO. Acestea sunt necesare atât pentru informarea clienților cât și pentru optimizarea pentru motoarele de căutare.

    Fiecare pagină de produs are un formular pe care clientul îl poate completa și trimite ca cerere de ofertă.

    Dezvoltare WordPress

    Platforma aleasă a fost WordPress pentru că permite crearea mai multor tipuri de structuri. Informația principală a fost inserată în pagini cu structuri complexe, iar produsele au fost create ca post personalizat cu câteva taxonomii specifice.

    Card produse în prima pagină

    Deoarece s-a dorit ca potențialii clienți să contacteze prin telefon compania, am plasat peste tot numerele de telefon: în partea de sus a site-ului, in pagina de produs, în zona de jos. Pentru clienții care doresc să completeze un formular de contact o pot face din pagina produsului sau din pagina de contact.

    Datele companiei vizibile din partea de sus a paginilor pentru contact rapid

    SEO

    Am început SEO înainte de crearea structurii site-ului și am aplicat cuvinte cheie in URL-uri, categorii de produse și articole.

    După lansarea site-ului, în următoarele 3 luni am optimizat site-ul pentru motoarele de căutare pe cuvinte cheie relevante afacerii. Acum este pe primele locuri în căutări pe cuvintele cheie dorite.

    Mentenanță

    După lansare am încheiat și un contract de mentenanță care este în desfășurare. Serviciul de mentenanță cuprinde actualizarea tehnică a platformei, modulelor și temei, precum și a erorilor care apar. De asemenea asigură optimizarea bazei de date, recomandări de optimizare a serverului și a vitezei de încărcare a site-ului.

    Concluzie

    Am preferat să creăm un catalog online de produse fără ajutorul unui modul. Posturile personalizate, cu care am creat produsele, sunt structuri native WordPress, rezultatul fiind că pagina se încarcă rapid.

    ResponsiveDesign

    Ești gata pentru un nou site?

    Fii și tu printre cele peste 150 de companii și ONG-uri pe care le-am ajutat să aibă un site de prezentare al afacerii, un magazin online sau un site de donații.